Glädjerus!

Klockan ringde 08.30, 30 minuter före U2:s biljettsläpp till konserten den 31 juli på Ullevi. Det började med att vi gick in på ticnets hemsida. Där möts vi av en fet kö på minst 15 minuter.. för att ens komma in för att boka biljetterna.
 Vi slänger oss på telefonerna men möts enbart av telefonsvarare som  säger att de minsann inte öppnar förrän 09.00. Marie ringde fröken ur för att kolla vad klockan är exakt, haha.

Två minuter i nio ringer vi som galningar men möts enbart att upptagettoner. Fan nu är det kört tänker vi (vi ringer till två olika ställen som säljer biljetter samtidigt som vi köar in på ticnets hemsida.) Efter 10 minuter lyckas jag komma in i kösystemet men till min besvikelse hör jag att det är ca 45 minuters väntetid. Great tänker jag, då kommer jag komma fram när biljetterna är slut. I telefonen spelas självklart Jill Johnsson som gör en om möjligt ännu mer irriterad.

Efter ca 18 minuters plågande av brusande musik ur högtalaren på telefonen så säger någon plötsligt "hej det är jenny." Jag slänger telefonen till örat och bokar biljetterna, GOAL! 6 biljetter á la 725 kr stycket är bokade och vi far alltså den 31:e juli. Live-DVD:n spelas för fullt och vi är omättligt lyckliga. Jag har iaf aldrig varit så här glad över att få biljetter till en konsert! FATTAR NI!? U2 KOMMER HIT ! STUCK IN A MOMENT!




Kommentarer
Postat av: Marcus FRIBERG

"I telefonen spelas självklart Jill Johnsson som gör en om möjligt ännu mer irriterad." Haha!

2009-03-14 @ 01:30:18
Postat av: Sandra

Ja men hon är uppnosig och snofsig tycker jag :D!

2009-03-14 @ 12:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback