Reflection clear your mind.

De senaste dagarna har jag svävat mellan himmel och helvete. Total ilska, besvikelse, nedtyngande  ledsamhet och berusande glädje är bara en bråkdel av alla mina upplevelser. Det tar på krafterna att åka bergochdalbana i sina egna tankebanor.

Jag vill vara den starka personen som ser det goda i allt, som inte ser ett hinder som ett stopp, som vet var målet är innan man sett det.

Nu ska jag inte sitta här och påstå att allt är skit och att jag trillat ner i en grop jag inte kommer upp ur för samtidigt har jag haft väldigt bra stunder som har gjort mig så gott. Fått oerhört mycket stöd men när ensamheten knackar på dörren så finns det ingen i världen som kan rädda mig förutom jag.

Avstånd är det bästa, men du som var min bästa vän vill jag inte förlora. Du vet allt, förstår bäst, har varit med om det mesta och nu vet jag inte hur och med vem jag ska dela för det blir inte samma sak. 

Keep your head high and take a deep breath inside.
Jag vet att jag klarar det!  




 Så viktigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback