Inspirerande..motiverande..njaa.

Tentamen på tisdag, kändes som det var en sisådär två dagar sedan sist. I själva verkat är det hela 7 dagar sen (vääldigt mycket). I varje fall är det bara att kasta sig in i tentapluggandet igen om man vill få något gjort och inte stå utanför tentasalen med världens frågetecken hängandes över.

Det är bara det att tentan är uppdelad i två delar varav den ena är intressant och den andra är big time tråkigt! Den går djupgående in på hur man formsprutar termoplaster, jag menar DJUPGÅENDE! Hur kan man få ihop ett häfte på 19 sidor när jag skulle kunna skriva det på ett halvt A4 haha. De där Kreoltyperna tror att de är viktiga, men jag vet bättre! Tyvärr blir det ju de som vinner striden eftersom jag ändå måste läsa på allt. Nu ska jag klistra fast markerpennan i handen igen och återge till mitt läsande.. ZZzz.


Förresten så fungerar min nya dator nu och den är så söt så söt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback