I believe in God, only I spell it Nature.

Sitter framör datorn och lyssnar på U2, härligthärligt. Till och med Zelda har buffat till sig och ligger och (lyssnar/sover? ;)). Den bästa låten är tveklöst Stuck in a moment. Den kan man lyssna på hundra gånger om, och ännu har jag inte tröttnat! 

Är lite smått uttråkad, funderar på vad vi ska göra ikväll, känns som att det drar åt olika håll. En del vill ut, andra vill se på film och vissa vill göra något annat. Vilket jobbigt helgproblem jag har. Kan inte ens bestämma vad jag själv känner för. Jag får nog dra lott!

Dennis koooooom hem jag saknar dig...!

(Förlåt för det tråkiga inlägget, men jag försöker komma in i skrivstämning igen så jag ordbajsar i princip bara nu ;p)

Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg

Zelda lyssnar. För fan, Sandra!

2009-02-09 @ 22:06:41
Postat av: Sandra

Jag kan inte hjälpa det :D Hon kollar på fågelfilmer också...;)

2009-02-10 @ 09:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback