Twice.

Nu är det andra gången (minst!) som jag blir förbannad på kvinnan i receptionen till vårdcentralen. Okej jag har skjutit upp mitt lilla snedsteg från muren/trädet/vad det nu var i två veckor, men ska jag inte få vård ändå? Jag berättade hur den ömar, hur den ser ut och var det sitter m.m och då säger hon att...jo men är det något brutet kan vi inte göra något nu. nähe, så ni kan inte ens kolla på den?

Gissa vad, jag fick tid den 27:e augusti om 2 veckor! Hur kommer det sig att jag alltid fick tid samma dag eller dagen efter som ung? Blir man bortprioriterad när man blir äldre? Är jag inte lika viktig som när jag var ung?

Åh suck!


Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg

För då hade vi socialdemokratiskt styre som prioriterade en omfattande välfärd. ;)

2009-08-15 @ 10:29:10
Postat av: Viktoria

Vårdcentralen/Sjukhuset överhuvudtaget... den suger! ;P

Det bästa är: att hålla sig frisk!

Postat av: emmy

nice blogg. vad gör du på dagarna??

2009-10-04 @ 12:09:42
URL: http://emmyalexandrafs.blogg.se/
Postat av: kolla bloggen

http://sugenkorv.blogg.se



andvändar namn: kotte



lösenord: entjej



kolla in alla tjejer ;)

2011-03-24 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback