Julklappar.

Jag vet inte varför jag lovar mig själv att handla julklappar i tid varje år, för nu sitter jag är i år igen, med 0 antal inhandlade klappar och med 10 dagar kvar till julafton. Det sämsta är att jag endast har två dagar som är lediga till att fixa dessa, någon som känner igen sig? För lite tid till för mycket saker? 

Jag har i varje fall lämnat min önskelista till mamma idag (ja, jag skriver fortfarande önskelista för att de tjatar på mig tills jag gör det!) och den blev alldeles för lång? När jag såg mina systrars så kunde man slå ihop dessa och lägga ihop en massa till för att få ihop till min. Och antalet systrar jag har är tre. Det är ju viktigt att ge de valmöjligheter, inte sant ;)?

Till en annan sak. Tidigare år tror jag bestämt att jag klagade på julstämningen som verkade vara som bortblåst. Men i år har den smugit sig tillbaka med full kraft och vi har julpyntat rejält här hemma i lägenheten. Vilket håll man än kollar på så ser man minst en tomte, trevligt va? Det tycker i varje fall jag! 

Jag beklagar mitt dåliga bloggande, men skyller på min förstörda dator, så det så!

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback