Efter julmat, kommer mer mat.

Igår fick jag äntligen den julmat som jag sedan många dagar tillbaka längtat efter. Inte för att jag är en sådan som äter allting, knappt ens hälften, men på något sätt så lyckades jag bli lockad i år. Men till min stora besvikelse så svek min mage mig efter andra omgången mat, och då hade jag inte ens lyckas fylla halva tallriken första gången. Så det blev till att slänga in tallriken i diskmaskinen, låta magen lugna sig och sedan roffa åt sig utav chokladen som stod så vackert framdukat framför soffan. Gottgott! Kalle Anka kändes roligare än vanligt, på något sätt lyckades jag slo mig till ro och utan att tänka:  "Åhh gud vad tråkigt" om varje avsnitt. Tro nu inte att jag brukar hoppa över Kalle Anka bara för det, det är faktiskt så att jag följer det slaviskt varje år! Jag missade "Kan du vissla Johanna" i år igen, SUCK! Jag som verkligen gillar det. Jag fick fina klappar och de andra verkade vara nöjda med sina också. Pappa var däremot lite ledsen över att han inte fick igång sin dator, hur kan man glömma sin nätverksnyckel gång på gång? Men det ska fixas imorgon. Nu är jag lite uttråkad så Marie ska hämta mig så ska jag följa me henne till Lund som sällskap. Imorgon ska vi handla inför
Åre och på lördag åker vi norrut, ÄNTLIGEN!
God-fortsättningskramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback